مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 09:002023-02-28اقتصادي

آغاز طرح نظارتی تعزیرات حکومتی ویژه نوروز و ماه رمضان 


رییس اداره تعزیرات شهرستان اردستان گفت: طرح نظارتی نوروز از تاریخ 8 اسفند هم زمان با سراسر کشور آغاز شده است و به دلیل هم زمانی با ایام نوروز و ماه رمضان، - ایسنا/اصفهان رییس اداره تعزیرات شهرستان اردستان گفت: طرح نظارتی نوروز از تاریخ 8 اسفند هم زمان با سراسر کشور آغاز شده است و به دلیل هم زمانی با ایام نوروز و ماه رمضان، نظارت ها تا 4 اردیبهشت سال آینده ادامه خواهد داشت.

امید سلامی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: امسال به دلیل حساسیت هایی که برای نظارت بر بازار وجود دارد طرح نظارتی نوروز از تاریخ 8 اسفند هم زمان با سراسر کشور آغاز شده است و به دلیل هم زمانی با ایام نوروز و ماه رمضان، نظارت ها تا 4 اردیبهشت سال آینده ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه نانوایی ها، فروشگاه های پوشاک و اغذیه فروشی ها، رستوران ها و بازارهای روز و شیرینی فروشی ها در اولویت بازرسی و نظارت قرار خواهند داشت، افزود: نظارت های تعزیرات حکومتی به صورت شیفت بندی و در قالب اکیپ های مشترک با جهاد کشاورزی، صمت، اتاق اصناف و شبکه بهداشت و درمان خواهد بود.

رییس اداره تعزیرات شهرستان اردستان با بیان اینکه هر گونه گران فروشی، عدم درج قیمت، تخلفات بهداشتی و عدم صدور فاکتور رصد و نظارت می شود، گفت: با توجه به شروع مرحله سوم هوشمندسازی مدیریت یارانه آرد و نان و اخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح نظارتی تعزیرات حکومتی ویژه نوروز و ماه رمضان 

آغاز طرح نظارتی تعزیرات حکومتی ویژه نوروز و ماه رمضان